יום רביעי, 27 במאי 2009

יום הולדת לתומר - מה קונים


יש עוד חודשיים, שלא תבינו לא נכון, אבל זה לא מפריע לגמד לתכנן. בערך יומיים אחרי יום ההולדת הוא כבר מכין את רשימת המתנות לאירוע הבא, רשימה שתשתנה ותתעדכן אינספור פעמים במהלך השנה.

ועכשיו זה תכף כאן. ויותר מזה: בגלל שהפראייר הקטן אירגן לעצמו יומולדת בחופש הגדול כשהגיח לעולם שבועיים לפני התאריך המיועד, חוגגים לו בגן ביוני, יחד עם עוד כמה ילדים. סיבה טובה לחלק הוראות רכש למקורבים. "אתה יכול לקנות לי או רובוטריק, או רולרבליידס", פסק הזאטוט. וואלה יופי.

כמו אחותו בגילו, לילד אין עדיין שום מודעות כלכלית. לפני כמה שנים מצאתי את עצמי עומד עם נגה בחנות צעצועים יוקרתית להפליא בנווה צדק. הילדה עמדה והתלבטה בין בובת פיה שעלתה 39 שקלים, לבין טירה נאה למדי שעלתה קצת יותר מ-600. מבחינתה היתה כאן התלבטות אמיתית בין שתי אופציות זהות באטרקטיביותן. באיזשהו שלב המתח שבר אותי. אמרתי לה בעדינות שהטירה זה בעייתי, אבל היא יכולה לבחור שתיים-שלוש בובות. הילדה היתה באקסטזה. שתיים-שלוש מתנות במקום אחת! איזה דיל.

גם היום, אני יכול לבחור. רולרבליידס במאות שקלים, רובוטריק בפחות ממאה. הערך הכספי עוד לא משחק תפקיד. לא לעוד הרבה זמן, הילד בסוף התקופה. אבל בינתיים יש משהו מאוד מתוק, נעים וכלכלי בנאיביות הזו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה